Maminčina žemlovka


  Coby dítě jsem ji milovala a dělala ji nejen moje maminka,ale také babička.Každá ji dělala trošku jinak,ale já samozřejmě nevím jak.Já prostě jedu podle toho co mi padne pod ruku.
  Ačkoliv žemlovku mám ráda moc ji nedělám neboť rodinka se k ní netváří moc přívětivě.Manžel  vychován coby synek řeznice na mase,sladká jídla na oběd moc neuznává,ale když není zbytí dá si také.Děti žemlovku znají ze školských zařízení,ale co si budeme povídat ve školách kde se jídlo přihřívá to není nic moc.Možná proto ji doma také nevyhledávají.Já si ji ráda udělám když mám na ni chuť a nenutím rodinu aby ji jedla.Nicméně vůně skořice jim stejně nedá a kousek si rádi dají.
   Každý dělá žemlovku jinak a tak receptů na její přípravu je všude spousta,proto sem ani nebudu žádný psát .
Přeji dobrou chuť.


Komentáře