úterý 24. ledna 2012

Úkolníček

  Zjistila jsem,že nejlépe se mi osvědčilo napsat si co bych chtěla během dne zvládnout.Prostě si vytvořím takový seznam kam napíši vše,co bych ráda a pak se snažím co nejvíce ze seznamu splnit.
Večer jsem si tedy připravila seznam  a ráno s chutí do jeho plnění.Vím že nikdy nezvládnu splnit vše co jsem si zadala,ale většinu vždy splním a  pak mám ohromnou radost z vykonané práce.A tak si tak říkám,že kdybych si napsala na každý den takový seznam,joj to by bylo hotové práce.


Tak jsem si mezi vařením  guláše a praním látek nachystala na další fleecovou mikinu.Zaúkolovala jsem i dceru,aby mi obkreslila tvar kapsy na papír,protože tu původní jsem střihla bez přídavku a byla by hrozně malinká.No i mistr tesař se občas utne. :o)




A jedeme dál.Guláš uvařený i téměř snězený a já se pustila do obšití ubrusů pro kamarádku.To je brnkačka a mám to za chvilku.Ještě našít ze zbytků nějaké pytlíky na mince pro mužskýho a další úkol splněn.


Dalším v pořadí byl fleecový polštářek .No tak téměř vše jsem splnila,jen ta jedna mikina mi ještě schází,ale to má zase čas jindy.


1 komentář:

  1. Dobrý! Já se taky snažila tuto medotu používat, ale vždycky mi to vydrží jen chvilku :-)

    OdpovědětVymazat