Úkolníček

  Zjistila jsem,že nejlépe se mi osvědčilo napsat si co bych chtěla během dne zvládnout.Prostě si vytvořím takový seznam kam napíši vše,co bych ráda a pak se snažím co nejvíce ze seznamu splnit.
Večer jsem si tedy připravila seznam  a ráno s chutí do jeho plnění.Vím že nikdy nezvládnu splnit vše co jsem si zadala,ale většinu vždy splním a  pak mám ohromnou radost z vykonané práce.A tak si tak říkám,že kdybych si napsala na každý den takový seznam,joj to by bylo hotové práce.


Tak jsem si mezi vařením  guláše a praním látek nachystala na další fleecovou mikinu.Zaúkolovala jsem i dceru,aby mi obkreslila tvar kapsy na papír,protože tu původní jsem střihla bez přídavku a byla by hrozně malinká.No i mistr tesař se občas utne. :o)




A jedeme dál.Guláš uvařený i téměř snězený a já se pustila do obšití ubrusů pro kamarádku.To je brnkačka a mám to za chvilku.Ještě našít ze zbytků nějaké pytlíky na mince pro mužskýho a další úkol splněn.


Dalším v pořadí byl fleecový polštářek .No tak téměř vše jsem splnila,jen ta jedna mikina mi ještě schází,ale to má zase čas jindy.


Komentáře

  1. Dobrý! Já se taky snažila tuto medotu používat, ale vždycky mi to vydrží jen chvilku :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat