Slaný závin

   Velmi jsem si oblíbila slanou variantu závinu.Mám samozřejmě ráda i klasický jablečný štrůdl  a rodinka zase miluje ten tvarohový.No dnes jsem se pustila do slané varianty.Skočila jsem si na nákup a koupila mé odlíbené listové těsto a to Babické,pak nějaké salámy a sýr.
Na plech jsem si připravila pečící papír,vyhřála troubu a začala s přípravou závinu.Z jednoho těsta dělám dva záviny ať ve slané nebo sladké variantě.
Postup:
Těsto si vyválíme,prostředek potřeme kečupem a posypeme pizza kořením.Poklademe šunkou,posypeme strouhaným sýrem,přidáme na proužky nakrájenou klobásku .Opět posypeme sýrem a zaskládáme salámem.Já použila Poličan.Těsto přeložíme přes náplň a přes sebe,potřeme rozšlehaným vejcem,posypeme hrubou solí a kmínem.Můžeme posypat i strouhaným sýrem.No a šup s tím do vyhřáté trouby.Pečeme do zlatova.A pokud jste zapomětlivky jako já tak je lépe co chvíli závin kontrolovat nebo si nastavit minutku.Dobrou chuť!




Komentáře