Hurá softshell

 Začala jsem si pohrávat s myšlenkou že dceři ušiji softshellové kalhoty a bundičku.Softshell jsem tedy zakoupila a protože jsem hamoun tak ho hnedle bylo 8 metříků a to jsem se fakt musela dost krotit.Ted mi samozřejmě schází různé jiné barvy,které jsem si nekoupila,tak ty snad příště,ale pššt ať to nikdo neslyší.
 První na řadě z softshellových oděvů jsou tedy již zmíněné kalhoty.Opět jsem využila základní střih z Ottobre 2/2010 a jelikož jsem neměla zipy,které byly potřeba na kapsy,tak jsem je vyřešila jiným způsobem.
Kalhoty jsou do gumy se šňůrkou v pase,kapsy mají malé výpustky z růžového softu a růžová se objevuje na celých kalhotech ozdobným prošitím či pouhým prošitím švů.Jednu kapsu doplňují nažehlovací kytičky z nichž jedna je ze třpytivé folie a druhá reflexní,ta se objevuje i na spodním okraji pravé nohavice.Folie lze zakoupit s různými motivy zde ve specializovaném obchůdku .






Komentáře

Okomentovat