Zázračný kartáč

 Kdykoliv  jsem česala naši malou cácorku byl to doslova horor,protože má dlouhé a husté vlasy stejně jako já.Těch slz co proteklo,mých nervů a nechuti se česat už bylo dost.Čirou náhodou mi na jedné akci kamarádka půjčila kartáč abych malou učesala s ním,asi už se nemohla dívat na to trápení.Vyzkoušela jsem ho a opravdu, vlasy jsme rozčesaly bez jediného zatahání a jediné slzičky.
Po příjezdu domů jsem se dlouho rozhodovala zda kartáč koupit či ne,přece jen není nejlevnější.No naznala jsem,že mi to česání bez nervů a slz za ty peníze stojí.Na internetu jsem si našla asi nejvýhodnější ceny  a kartáče zakoupila.Vzala jsem si samozřejmě i pro sebe.Kartáče se jmenují Tangle teezer.Pokud máte cácorky které nesnáší česání nebo mají dlouhé a husté vlásky mohu jen doporučit.Kartáče jsou z tohoto obchůdku,jednání i rychlost odeslání byly na jedničku,zdržela to pouze pošta kde jí doručení trvalo skoro týden.

               Zde je dětská verze,kde se do kalíšku pod kartáčem dají ukrýt třeba sponky a gumičky.

No a tento jsem zakoupila pro sebe.











Komentáře

Okomentovat