Andělské zvonění

 Pomalinku se nám blíží vánoční čas a já se opět začala poohlížet po tomto úžasném vánočním kousku.Když jsem byla malá tak jsme jej mívali doma.Teda měla ho babička,ale my jsme si ho od ní vzali,protože se nám,dětem,to zvonění a stíny které vytvářelo,moc líbily.Připadá mi to skoro jako zázrak když jsem zjistila,že toto krásné andělské zvonění začal opět někdo vyrábět.Už jsem si ho objednala a těším se na vánoční dny.Pokud máte zájem si andělské zvonění také objednat,tak zde vám dávám odkaz kde ho lze zakoupit. Zvonící stromeček

Foto převzato od:zvonicistromek

Komentáře

  1. jé, ten pamatuju, taky jsme ho měli:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Loni jsem ho viděla někde v letáku, ale nestihla jsem ho koupit. Taky na něj mám krásné vzpomínky z dětství a docela ráda bych si je oživila

    OdpovědětVymazat

Okomentovat