Květinová deka

 Je tomu již nějaká doba,co jsem na internetu uviděla květinovou country deku.Zalíbila se mi natolik,že jsem se rozhodla si ji ušít.Podle fotek jsem si nakreslila šablonky a pustila jsem se do práce.Nejprve jsem musela všechny dílky nakreslit na nažehlovací papír,vystřihnout a nažehlit na látky,opět vystřihnout,sestavit a přišít na jednotlivé bloky látek.Sešít obdélníčky do bloku,který se bude střídat s tím kytkovým  a nachystání pruhů na konečné sestavení deky.
No trvalo to nějakou dobu než jsem to vše sešila a našila,ale potom jsem se už mohla pustit do sestavování budoucí deky.A jak to nakonec dopadlo vidíte na následujících fotografiích.








Ještě předtím,než jsem šila tuto Květinovou deku,jsem šila podle kamarádky srdíčkovou.Je ve stejných barvách a obě tyto deky nám zkrášlují chaloupku.Jedna u tchyně na posteli a druhá u naší slečny.Obě deky jsou hotové delší dobu,takže nejsou žádnou novinkou pro děvčata z patchworkového světa.




Komentáře

Okomentovat