Knihomol látkový

Konečně jsem se minulý týden dočkala ,u Mráze zprovoznili po vánoční pauze a inventuře e-shop.No a jelikož měli slevy tak jsem nakupovala jak divá.Když mi balíček dorazil nedočkavě jsem se na něj vrhla a kochala se a kochala.Jo,jsem magor co se nakupování látek týká nevím kdy přestat.Ještě bych se měla nad sebou více zamyslet a měla bych je také zpracovávat.





No a protože jsem se doslova zamilovala do projektů Lynette Anderson objednala jsem si knihu,je to moje již druhá od této autorky.


Komentáře

  1. Já jsem taky takový látkový magor. A nejhorší je, že si pořád stěžuju, že mám málo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málo? To mám pořád,hlavně nemám tolik kolik bych potřebovala na nějaký větší projekt.Takže to budu muset potom zase dokoupit.A nejlepší na tom je že ,většinou nakupuju s nějakým cílem.Třebaže to a to bude na peněženku,dětský polštář apod.Ale než se dostanu k realizaci samo že to zapomenu co jsem z té či oné látky zamýšlela.

      Vymazat
  2. Týýý jo.... no já mám skříň + boxy pod stolem.... ale držím se, držím.... zatím:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nemluvím kde mám všude látky.Toto je jen jeden nákup.Taky mi zůstalo spousta látek na chalupě,protože jsem si říkala ,že to přece nebudu pořád převážet sem a tam,ale to jsou české látky po více než metru.Většinou.

      Vymazat
    2. To já mám ještě nějaké látky i v práci...Využít se prostě musí každé místo :-DDDDDDDDDDDDDDdd

      Vymazat
  3. Jéééje, to znám - haldy látek, ale taky nějak nemám čas zpracovávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdybych měla čas,což ted třeba mám,tak jsem líná jak veš.Potřebovala bych asi pořádně nakopnout. :o)

      Vymazat
    2. To taky znám. A to jsem si teď ještě vymyslela (radši to nikomu neříkám, protože nevím, jestli to zvládnu), že když Bětka končí ve školce, že bych mohla několika oblíbeným učitelkám ušít sadu menší kabelky, kosmetické taštičky a mincovky. Jenže to by bylo asi pro pět učitelek... To abych začla teď, abych to stihla do konce školního roku... ;-)

      Vymazat

Okomentovat