Senzorický kobereček

Čirou náhodou jsem narazila na pěkný článek o vývoji dětských nohou-Chodi-honem-nasad-boticky.No, sice se mě to už téměř netýká,ale zaujaly mě senzorické koberečky.Říkala jsem, si že si jeden vyrobím a uvidíme zda alespoň trochu uleví i mým bolavým a zničeným nohám.No a dceři také neuškodí když se občas po koberečku projde.Jediným záškodníkem který by tak koberec mohl sabotovat je náš chlupáč.Tak snad jej nechá chkladným a nebude si ho všímat.
Inspiraci na koberečky jsem hledala na internetu,ale moc obrázků jsem nenašla.Nějakou vizi jsem už měla,ale nakonec jsem ji musela pozměnit protože ten kobereček který jsem chtěla jsem už nesehnala.Ještě mám v plánu minimálně jeden pro svého synovečka,ale zatím je čas.
Další inspirace a článek jsem našla zde:Back on trees-senzorický koberec.
A takto dopadl můj pokus.








Komentáře