Celozrné listové těsto


  Tak tuto dobrotu jsem poprvé jedla  někdy v prosinci u švagrové.dělala klasické šneky a jen se po nich zaprášilo.Těsto chutná úplně jinak než klasické listové.Dlouho jsem těsto sháněla,dokonce jsem byla už skoro tak daleko,že jej snad vyrobím sama,ale protože se mi zdá výroba domácího celkem náročná,nevzdala jsem to a pátrala.Samozřejmě jsem věděla že ho švagrová koupila u nich v pekárně,ale kdykoliv jsem tam zašla tak jej neměli.V jiné pobočce této pekárny mi řekli že těsta nevedou,jen na objednání,ale protože paní byla velice nepříjemná ani jsem to nezkusila.
 Když jsem však jeden den zašla cestou na rehabilitaci do samky,že si jako rovnou nakoupím,mrklo na mě v chlaďáku toto těsto.Jako správný hamoun jsem si vzala hned dvě,aby mi náhodou nechybělo.Tu radost, že jsem těsto sehnala si jistě dovedete představit.
A protože jsou u nás mlsné jazýčky,pustila jsem se v sobotu do naší oblíbené a nenáročné klasiky.Šneků.Použila jsem slaninu,eidam a koření na pizzu.
Musím říct že mi šneci připadají mnohem lepší z celozrného těsta než z klasického.Doporučuji vyzkoušet, pokud u vás těsto seženete,ne všude jej totiž mají.



Komentáře

  1. No to je novinka, budu se muset po tom taky porozhlédnout.Děkuji za info.

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej tak to bych ráda ochutnala.. snad se k takovému těstu, taky někdy dostanu...

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata rozhodně koukejte v obchodech,fakt mi to celozrnný přijde na slané věci lepší.Klasický štrůdl jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím vyzkoušet,zajdu ho koupit do zdravé stravy.Dík za typ.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat