Jen tak z nudy...

jsme se s dcerou rozhodly že vyzkoušíme cupcakes.Nikdy jsme je nedělaly a tak jsem měla trošku obavy,nicméně jsem objevila super blog s recepty a výbornými radami a tak jsem se do toho odvážně pustila.
Příprava těsta šla skvěle a bála jsem se jen naší plynové trouby která bohužel už nepeče nijak dobře.Nakonec však upečené cupcakes vypadaly výborně a dokonce nebyly ani připečené.Asi se naše trouba snažila mi to nezkazit.
Připravily jsme si krém a snažily se cupcakes nazdobit.No ,na poprvé to není žádná sláva,ale až je budeme dělat po sté tak to třeba bude už lepší.Chutnaly i taka rozhodně se je chystám udělat na nějakou slavností příležitost.U přiblíženého fota je vidět ,že se mi nepodařilo rozmíchat pudink v krému úplně do hladka.
 

Další jsme chtěly vyzkoušet novou formičku na kaiserky.Našly jsme si recept a kaiserky upekly.Byly sice výborné,ale na můj vkus trošku víc mastné.Příště vyzkouším jiný recept nebo dám méně oleje.Zdálo se mi ho do receptu celkem dost.

Komentáře

  1. Šikulky, krásné pečení. Trouba vás poslouchá a spolupracuje, to je vidět.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat